Thursday, December 8, 2011

McCann Case: A Message For Paulo Sargento And Dr. Gonçalo Amaral.

Dr. Amaral , your book arrived safely this morning. I am honoured that you and Paulo took the time to thank me for my work and support in our search for justice for little Maddie. Your words of kindness mean so much and I have to say I feel rather special to have an edition of Vida Sem Defesa with a personal message dedicated to me from you both.

Warmest regards and may I wish you all a very joyous Christmas.

Much love

D. xx

I of course had a great deal of help from our mutual friend to be able to say my words to you in your own language.

Dr. Amaral,

O Seu livro chegou esta manhã e sinto-me honrada por o Senhor e Dr.Paulo terem disponibizado o vosso tempo para me agradecerem pelo meu trabalho e apoio no nosso esforço pela Justiça para a Pequenina Maddie.

As Vossas palavras , tão gentis, significam muito para mim. E, devo dizer que me sinto bastante especial por possuir uma edição de " Vidas sem defesa" com as mensagens personalizadas que me são dedicadas por ambos.

Calorosos agradecimentos e, desejo-vos a Vós e às Vossas Famílias um Natal muito feliz.
Com todo o meu carinho,

D. xx